måndag 25 juni 2012

Fluga

Det här med att flugor alltid kommer tillbaka till exakt samma ställe när man viftat bort dem.

Jag vet att jag inte är ensam om att önska alla flugor i hela världen en lång och plågsam död när de är i sovrummet på morgonen. 

-Nämen oj, här hade vi ett nytt ställe. Let's sit. Men hejsan hoppsan, bäst å dra. Flyga, flyga. Men woooow, some place new! Här tar jag och sätter mig. Meeen, måste man upp igen då. Flyga, cirkulera lite. Aaah, men DÄR har jag ju aldrig varit. Jag testart. Så, vad kan finnas här då, bäst att smaka lite. Men vafasen, ska man måsta flyga upp igen? Inga problem jag flyger runt lite bara så ser jag om det finns någonstans som ser inbjudande ut. Och där, där är det. Dit måste jag! Måste, måste, måste!  (x20)

Börjar min hud utsöndra honung klockan halv fem på morgonen, eller är de helt enkelt korkade?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar