söndag 20 januari 2013

Nytt badrum

Inspirationen och viljan att skriva här har försvunnit. Jag vet inte riktigt om jag skrivit för min egen skull, för den som läsers skull eller bara skrivit för att skriva.

Det är ju inte direkt så att det är något högt antal läsare, så att skriva för deras(eran) skull låter ju konstigt. Kanske. Jaja, med det sagt.

Idag var det  lagom kallt ute. Matte satt och eldade i sin bastu hela dagen och vid lunch så gick vi allihopa och satt oss och åt där inne. Sen fick barna hoppa ner i badkaret.


Föredetta gammal tvättstuga, numera bastu/badrum

Och så sprang jag runt och lekte fotograf idag också.




Utifrån tror jag att det nog lätt kan se ut som så att vi har någon sorts fetisch på badkar i vår familj. Ett badkar i tvättstugan, ett badkar i bastun och två badkar i utebadrummet...

Vi gillar badkar.

1 kommentar: