fredag 4 januari 2013

Ogenomtänkt

Jag tänkte väl kanske inte på exakt vad det var jag längtade till när jag ville ha ström så vi kunde få igång tvättmaskinen så jag kunde börja beta av tvätten sen två veckor tillbaka.

Det var lite väl mycket tvätt. Vi har bara ett torkställ. Och framförallt, det var såååå tråkigt.

Sen ska jag röja i tvättstugan. Den har hittills fungerat lite som en sluss. Ta in från bilen, ställ i tvättstugan och sen bär upp eller arkivera in i vardagsrummet. Nu måste det ta och bli nån sorts ordning där inne också.

Det är också något som jag gärna skjuter upp. Men, eftersom rena kläder är något som det sägs att man behöver och det kanske blir lite jobbigt att bo i en gigantiskt sophink så får jag väl lov att ta tag i det då.

Imorgon.

Elektricitet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar