fredag 12 oktober 2012

Inte riktigt hur jag vill vakna om jag får välja själv

Imorse klockan 08:00 så stog jag med ena handen och höll i mitt täcke som var inlindat runt kroppen och med den andra handen så skrev jag på ett papper. Det kom alltså ett paket, klockan ÅTTA på morgonen, om någon missade det.

Jag vaknar med ett ryck av ljudet till en ytterdörr som öppnas. Det är Nemo som tänkte hjälpa till lite, då det mest troligt knackat innan. Jag virar snabbt som en iller in mig i täcket och springer till dörren. Skriver på, försöker koncentrera mig på att inte tappa greppet om det tunga duntäcket, tar emot grejerna och signerar fel datum... Inte mitt fel dock. Han SA att det var den 14:e.

Jag kan säga att jag haft bättre uppvaknande i mitt liv. Eller stoltare stunder överhuvudtaget...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar