söndag 21 oktober 2012

Målning

Igår blev det en hel del gjort i huset. Matte vara där hela dan och jag lyckades få tag i en barnvakt så jag kunde måla också. 

Jag hittade ingen bra före-bild. Så denna får duga

 Mot trappen

 Mot "kontoret". Inne i garderoben där hade vi tänkt ha datorn

Mot toan. Vi kommer spara tapeten på insidan dörren

De tre efter-bilderna. Om man ser på den översta först och sen nedåt. De är tagna så att jag "snurrar" åt höger.

Men nu tog det slut på färg. Vi kanske får roa oss med att plocka isär öppen-spisen idag istället. Den och järnspisen nere i köket går på samma kanal i murstocken och den läker för mycket. Om jag fattade det rätt så får man heller inte ha en öppen-spis i samma kanal som nåt annat. Så vi tänkte först och främst plocka isär och mura igen där, för att få elda i köket. Sen så blir det nog en kasett eller liknande uppe.

Snart så. Snaaart. Väldigt snart. Bara vi får en toalett.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar