onsdag 28 november 2012

Ibland så, då

Jag vet inte om det är så att vi gillar vattenskador eller om det är vattenskadorna som gillar oss. Vi verkar i vilket fall följas åt. Nu senast i huset vi bor i nu, som vi alltså kommer flytta från. I alla fall, det var inte det som jag skulle komma fram till.

Jag ville mest bara säga att ibland kan tanken slå mig, att: "Näe nu jäklar. Nu är det stopp. Nu KAN du inte bli nå smartare. Gränsen är nådd. Det är fullt! Schlut."

Och sen kommer jag på en sån här briljant lösning och verkligen överträffar mig själv.



Recept:
Ett stycke skåp under diskbänk
Ca 10-20(30,40,50?)liter vatten
1 kg fläkt
2 kg avfuktare
1 st nytvättade trosor

Blanda samman allt. Vänta 15-20 min och du har ett par nytorkade trosor. Eller mindre stycke tyg av valfri modell och färg. Bara fantasin kan sätta gränser!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar