måndag 12 november 2012

Massa saker

Som jag tror jag sagt förut, så köpte vi huset ostädat och med en massa grejer kvar i. Här är några gobitar som vi (jag) nog kommer vilja ha framme som de är, eller rusta upp och använda.


Kassaskåpet ska nog bortskänkas mot avhämtning dock. Tungt!

Bordet

Fåtölj

Denna ska in i köket så småningom

 Och såklart, DEN. The one. Kanske vore det en idé att sätta denna direkt på ytterdörren, ute. Så att det inte finns någon risk att någon råkar missa skönheten.

3 kommentarer:

  1. "knugen" ska ni ju hänga på dass :-P

    SvaraRadera
  2. Haha, jasså? Jag kan dock tänka mig att det inte kan bli mer skitnödigt än att ha den där blicken penetrera ens själ varje gång man sätter sig på toan:-P

    SvaraRadera
  3. Kungen finns ju på alla utedass ju ;-)

    SvaraRadera