torsdag 8 november 2012

Mattläggarna

Det är så nära att toaletterna ska vara klara nu att man nästan kan förnimma en doft av den tvål som används första gången vi kommer använda duschen. Det är så jäkla nära!

Bekräftat - Mattläggarna kommer till veckan. Vet ej vilken dag än. Men det viktiga är att vi vet att de kommer TILL VECKAN. Iiiiiiiiiih! Sen så beror det ju en del på hur mycket tid rörmokarn har att komma och avsluta alltihop så vi får vatten. Men det låtsas vi inte om just nu. Mattläggarna kommer! Wohoooo!!!

Imorgon ska jag jobba på barnas förskola. Var idag på möte på kommunen om det och sen två timmar senare så fick jag första sms'et. Kommer nog gå bra. Fast det här med att jobba har jag ju inte gjort speciellt mycket på nästan 5 år nu så man är väl rätt ringrostig. Minst sagt.

 Toalerr nr 1 och toalett nr 2. Ser ni att det finns VÄGGAR och GOLV? Det är för att mattläggarna ska kunna komma till veckan, jag vet inte om jag nämnde det...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar